Jak myśli… ? odc. 2 Rozmowa z Joanną Malinowską-Parzydło

Jak myśli… ? odc. 2 Rozmowa z Joanną Malinowską-Parzydło

Sklejaj swoje kompetencje

Gdy rozmawiam z kimś o kompetencjach lub gdy patrzę na swoje, zawsze widzę je jako worek bardzo różnorodnych umiejętności, wiedzy i postaw.
 
Wynikają one z naszej:
– edukacji, czytanych książek; (co wiesz?)
– doświadczeń; (co umiesz w praktyce?)
– podejmowanych aktywności; (jak działasz?)
– zainteresowań; (na czym się znasz?)
– a nawet tego, co nas dopiero ciekawi. (jaki kierunek cię interesuje?)
 
Zawsze w ten sposób powstają moje nowe projekty, czy nowe kierunki działania.
Tak kiedyś w postaci portalu Świat Coachingu połączyłam moje kompetencje z rozwoju, coachingu, dziennikarstwa, marketingu i zarządzania.
Tak w postaci książki „Kim jesteś? 125 zadań i wyzwań…” połączyłam pisanie, malowanie, coaching czy zainteresowanie tym, jak funkcjonują ludzie.
 
I właśnie w ten sposób powstał pomysł na program „Jak myśli…?” czyli cykl rozmów z osobami podziwianymi przez ludzi w swoich dziedzinach, aby zamiast mówić o tym, co robią, przedstawiać to, w jaki sposób myślą, pokazywać ich strategie, modelować ich zachowania i inspirować tych innych.
 
Pierwsze nagrania powstały już dawno, ale widocznie musiały dojrzeć, dlatego zapraszam Was dziś na drugi odcinek i rozmowę z Joanna Malinowską-Parzydło – ekspertką komunikacji i budowania marki osobistej. Więcej o Joasi, a szczególnie o jej sposobie myślenia w nagraniu. Również w nim więcej i „sklejaniu naszych kompetencji”.
Zapraszam!

 
A jeśli spodoba wam się nasza rozmowa, udostępnijcie dalej 🙂 Bardzo nas to ucieszy 😀
 
PS Dla tych, którzy mają mało czasu, a są ciekawi naszej rozmowy, pamiętajcie, że można na YT oglądać video z przyśpieszeniem. Wystarczy zmienić to w ustawieniach 🙂
Kamila Kruk
Kobieta przedsiębiorcza, partner w Wydawnictwie i firmie OSM Consult. Redaktor Naczelna portalu Świat Coachingu. Trenerka rozwoju osobistego, akredytowany coach ICF. Od 10 lat zajmuje się tym zawodowo prowadząc szkolenia grupowe i treningi indywidualne.